czwartek, 25 września 2014

Intruders S01E05 - The Shepherds and the Fox

The Shepards and the Fox rozpoczyna drugą połowę pierwszego sezonu Intruders i cóż, poziom z poprzedniego odcinka nie tylko został bez problemu utrzymany, ale i twórcom udało się jeszcze bardziej wzbudzić moje zainteresowanie losami głównych bohaterów oraz tajemniczej organizacji Qui Reverti.


Scenariusz i wydarzenia, których byliśmy świadkami w pierwszych czterech odcinkach sezonu zaczynają w bardzo interesujący sposób układać się w logiczną całość - idea stowarzyszenia została nakreślona, jego cele również, co dało odpowiedzi na wiele pytań nurtujących mnie od początku trwania serialu.

Ale... odpowiedzi, które otrzymałem rodzą kolejne pytania i jeszcze bardziej podsycają zainteresowanie i wyjątkowo gęsty klimat serialu. Początkowo wolny sposób prowadzenia akcji ewoluuje, znacznie przyśpiesza i bez problemu trzyma mnie przed ekranem telewizora. Przyznam, że brakowało mi serialu z tak fajnym klimatem, który dodatkowo nieustannie trzyma w napięciu.

Mimo, że epizod ten zdominowany jest w sumie przez sceny z udziałem Jacka Whelana i Gary'ego Fishera, to jednak znalazło się również miejsce dla ciągle świetnej Madison O'Donnell i absorbującego uwagę Richardsa Shepherda.

Oby tak dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz