poniedziałek, 29 września 2014

Chosen - Sezon 2

Mocny - zdecydowanie. Tak można w skrócie sklasyfikować drugi sezon Chosen. Ciężko powiedzieć, czy w pełni lepszy od pierwszego, inny - to na pewno, oparty jednak na podobnym schemacie, zaskakujący, z miażdżącym zakończeniem.


Chociaż nie spełnił moich oczekiwań w pełni. Dlaczego? Po pierwsze myślałem, że pewne wątki fabularne związane z końcówką poprzedniej serii zostaną pociągnięte inaczej - nie do końca więc zadowolony byłem tym w jaki sposób potoczyły się dalsze losy Iana i Laury Mitchell. Nie jest to może wada, po prostu ja spodziewałem się czegoś innego, w pewnym więc sensie zostałem przez scenarzystów zaskoczony.

Po drugie - dynamika będąca motorem napędowym serii Chosen ma jednak swoje wady - niektóre elementy warstwy fabularnej, w moim odczuciu istotne, są jedynie ledwo nakreślone, co pozostawia przed widzem ogromny niedosyt. Cóż, jednak w formacie jaki wybrał producent nie byłoby czasu na głębsze ich przedstawienie.

Ale dość narzekania, które i tak w przypadku moich recenzji Chosen jest mocno wymuszone - drugi sezon udowadnia, że można kontynuować z dobrym skutkiem świetny pomysł, kontynuować w dodatku w sposób niezwykle ciekawy, niejednokrotnie zaskakując widza. Twórcy udowadniają również, że bez problemu są w stanie zachować dynamikę, z jaką toczy się akcja - to olbrzymi plus tej serii.

Polecam - świetny serial z naprawdę miażdżącym zakończeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz